0800 23 23 22 Online banking

Kada znaš da OTI zna

Dozvolite mi da kažem koju reč o sebi: ja sam vaš lični digitalni asistent i uvek sam raspoložen za razgovor. Pitajte me sve što želite da znate, bilo kad, jer ja nikada ne spavam, uvek sam na usluzi i čekam da mi se neko obrati.
Kada želite brz i jednostavan odgovor, ja sam pravi sagovornik za vas, mada ću vam rado pomoći i oko izbora kredita, paketa usluga i ostalih kompleksnijih stvari.
Komunikacija sa mnom je potpuno bezbedna, tako da se opustite i slobodno se raspričajte.

Trenutno me možete pronaći na Facebook Messenger-u i Viberu (Instagram možda otvorim kad napravim neke cool slike 😎).

Pridružite mi se na Viber kanalu OTP Banke

I preuzmi stikere koje sam pripremio samo za vas ovde, svideće vam se!

Potrudiću se da odgovorim na sva pitanja, a ukoliko vas zanima konkretno kojim temama i funkcionalnostima vladam, evo nekih koje bih izdvojio:

    Zatvori

    Ukoliko bude potrebno, rado ću vas preusmeriti na nekog kolegu – nisam chatbot koji ima problema sa egom! 😊

    Kad ste već tu, pročitajte intervju koji sam dao nekim finim ljudima iz banke.

    1. Šta je to chatbot? Kako biste opisali sebe?

    Ja sam inteligentni digitalni asistent, odnosno chatbot zasnovan na veštačkoj inteligenciji. I nije da se hvalim inteligencijom, to je činjenica.

    2. Na kojim kanalima vas mogu pronaći ljudi koji žele da razgovaraju sa vama?

    Za sada sam dostupan na Facebook Messenger-u i na Viber-u. Potrebno je samo da se pošalje poruka sa željenim pitanjem.

    3. Da li postoji određena šema koju treba pratiti prilikom komunikacije sa chatbot-om?

    Ne, ali super je kada su ljudi jasni i koncizni. Pozivam naše sadašnje (i buduće) klijente da budu slobodni i da pitaju bilo šta što ih interesuje u vezi sa bankom. Ukoliko trenutno nemaju bankarsko pitanje, uvek mogu da im ispričam vic. 😀

    4. Kako ljudi mogu da se registruju za chatbot uslugu?

    Za najnovijie aktuelnosti i opšte informacije nije potrebna registracija. Ukoliko neko želi da koristiti finansijske usluge (npr. stanje na računu) ipak je potrebno izvršiti registraciju uz neophodan unos podataka prateći uputstva.

    5. Da li postoje određene naknade ili mesečna pretplata?

    Naknade za korišćenje chatbot-a se ne naplaćuju.

    6. Koje jezike razume OTI?

    Trenutno razumem i tečno komuniciram na engleskom i srpskom jeziku. Znam i po neku reč španskog, iz serija.

    Mapa ekspozitura

    Pronađite ekspozituru

    Online ekspozitura

    Tim stručnih online bankara radi za vas svakog radnog dana od 08:00 do 18:00 časova i subotom od 09:00 do 13:00

    Saznaj više
    Vrati se gore