Magazin Finovacije


Naš cilj je da budemo vodeća digitalna banka u Srbiji
Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom. Tome pogoduje i sve veći broj samouslužnih uređaja koji su sve zastupljeniji u našim ekspoziturama. Svakako, ovome je prethodila i digitalizacija tzv. pozadinskih servisa unutar banke. Iako ovaj proces nije vidljiv korisniku, on u velikoj meri utiče na njegovo iskustvo u dodiru sa bankom. Naš pristup, u OTP banci „Digitalno tamo gde je klijent“ predstavlja dodatni izazov upravo za unapređenje procesa koji su do skoro dominantno funkcionisali po analognim principima. Klijenti od nas očekuju da im omogućimo uspostavljanje poslovnog odnosa sa bankom bez dolaska u ekspozituru, što podrazumeva otvaranje računa, apliciranje za gotovinski kredit, otvaranje štednog računa, kao i kupovinu polise osiguranja.


Rekordan profit OTP banke u Srbiji od 66 miliona evra
OTP banka u Srbiji ostvarila je u prvih šest meseci ove godine profit pre oporezivanja u iznosu od 66 miliona evra, uz povraćaj na kapital od skoro 14 odsto. Kako je za Bloomberg Adriju ekskluzivno potvrdio predsednik Izvršnog odbora Predrag Mihajlović, profitabilnost banke koja je u poslednje četiri godine izvršila dve akvizicije, za godinu je povećana za 95 odsto.


Otkrivamo pet načina kako da poboljšate korisničko iskustvo
Dobro korisničko iskustvo je moćan alat, koji nam u današnjem okruženju daje prednost u odnosu na konkurenciju. Zbog toga je za sve industrije važno da razumeju kako da kreiraju iskustva zbog kojih će se korisnici osećati cenjeno i koja će ispuniti njihova očekivanja i potrebe. Svesni smo činjenice da se ponašanje korisnika izmenilo, posebno tokom pandemije, i da su spremni da i najmanje greške kažnjavaju prekidom saradnje. Nezadovoljni a često i ljuti korisnici, sa sobom odnose profit i spremnost da sa svima dele svoje loše iskustvo sa određenom kompanijom.