Kada znaš da želimo biti podrška
tvom uspehu
Na početku poslovanja posebno je važno da uz sebe imate banku koja može olakšati vaše svakodnevne poslove i podržati vaše korake ka uspehu. Zato smo za vas kreirali posebnu ponudu za novoosnovane firme sa uslugama i pogodnostima kojima ćemo vam pomoći u ostvarivanju ciljeva.
U prvih 6 meseci bićete oslobođeni troškova:
- održavanja paketa računa Biznis Praktik ili Biznis Prestiž
- platnog prometa koji se vrši preko biznis m-bank i e-bank aplikacija
- korišćenja Protokol platforme za digitalnu transformaciju i automatizaciju poslovnih aktivnosti
Otkrijte i druge pogodnosti koje vas očekuju kao našeg klijenta:
- Iskoristite mogućnost da uplate pazara obavite na Cash-in depozitnim uređajima, brzo, jednostavno i bez čekanja u redu
- Povećajte promet na vašem prodajnom mestu uz povoljnije uslove za POS terminale
- Završite svoje administrativne poslove online i bez odlaska u banku uz pomoć naše usluge E-šalter
U Biznis Praktiku, objedinjene su sve usluge koje očekujete od dobrog paketa tekućeg računa - po pristupačnoj ceni mesečnog održavanja.
- Tekući RSD i EUR račun
- DinaCard poslovna debitna kartica
- Mastercard Business debitna kartica – izdaje se na poseban zahtev klijenta
- Biznis e-bank elektronsko bankarstvo
- Povoljnija fiksna provizija za interne i eksterne naloge dinarskog platnog prometa, a za elektronske naloge vam nudimo još niže cene
- SMS obaveštenja o stanju na računu
- SMS usluga
Biznis Prestiž
Skup naprednih bankarskih usluga za tvoj mali biznis. Pored mogućnosti upravljanja finansijama elektronskim putem bez odlaska u banku, sa Biznis Prestiž paketom na raspolaganju su ti i dodatne pogodnosti.
- Tekući RSD i EUR račun
- DinaCard poslovna debitna kartica
- Visa Business Platinum debitna kartica – izdaje se na poseban zahtev klijenta
- Biznis e-bank
- Povoljnija fiksna provizija za interne i eksterne naloge dinarskog platnog prometa, a za elektronske naloge vam nudimo još niže cene
- SMS obaveštenja o stanju na računu
- SMS usluga
Upravljajte biznisom još jednostavnije uz Protokol platformu
Odaberite alate, integrišite sve servise i automatizujte procese svoje maloprodaje uz Protokol platformu za digitalnu transformaciju i automatizaciju poslovnih aktivnosti.
Uz Protokol Starter upravljajte neograničeno:
- Izlaznim i ulaznim ino i e-fakturama
- Bazom kupaca i dobavljača, roba i usluga
- Analitika potraživanja i dugovanj
- Direktna komunikacija sa knjigovođom
Kao klijent OTP banke, iskoristite besplatnih 6 meseci korišćenja platforme Protokol starter paketa, a nakon isteka promo perioda mesečna cena pretplate je 600 RSD. Za sve dodatne informacije kontaktirajte support@protokol.io ili ih pozovite na broj telefona: 067 75 80 435.