Vrlo često smo od potencijalnih korisnika osiguranja čuli da ne osećaju nikakav benefit koji mogu oni sami da imaju od životnog osiguranja u toku trajanja polise koju su ugovorili. Time smo se vodili kada smo kreirali novi paket pristupačan svima
Na tržištu osiguranja u Srbiji rade osiguravajuća društva koja se bave i životnim i neživotnim osiguranjima.
Osnovna podela osiguranja u savremenom osiguranju je razvrstavanje na neživotno i životno osiguranje. Neživotno osiguranje može da bude i osiguranje od odgovornosti, osiguranje od nezgode, osiguranje motornih vozila, odnosno osiguranje stvari, imovine i zdravlja osiguranika.
Kao takvo, ono opipljivo donosi korist ugovaraču u toku trajanja ugovora o osiguranju, jer ugovarač osigurava svoj stambeni ili poslovni prostor od požara, poplava, izliva vode iz instalacija, ili osigurava svoj auto ili sebe ukoliko se desi nezgoda. U tom slučaju osiguravač isplaćuje ugovaraču/osiguraniku određenu osiguranu sumu.
Ali, šta se dešava kada je u pitanju životno osiguranje? Ko ima korist od životnog osiguranja? Da li osiguranik ima korist u toku trajanja ugovora o osiguranju ili korist imaju jedino naslednici osiguranika u slučaju njegove smrti?
Ako govorimo o polisama koje se odnose na zaštitu, gde ugovarač osigurava svoj život, bez dodatnog segmenta osigurane sume štednje koju dobija kada istekne ugovor o osiguranju, korist su do sada kod polisa ove vrste životnog osiguranja imali korisnici polise u slučaju smrti osiguranika.
Šta su potrebe potencijalnih korisnika osiguranja
Analizirajući potrebe potencijalnih korisnika životnog osiguranja, u direktnom razgovoru, dobili smo sledeće odgovore:
– ne osećaju nikakvu korist koju mogu oni sami da imaju od životnog osiguranja u toku trajanja polise koju su ugovorili
– smatraju da je životno osiguranje koje nije vezano za kreditni proizvod skupo
– žele da imaju opipljivu korist od polise životnog osiguranja koju plaćaju za rizike koji zaista mogu da se dogode, a koji nisu samo i isključivo smrt
– žele transparetnost i jednostavnost
– žele da životno osiguranje zadovolji i njihove trenutne potrebe
– Naša inicijalna ideja je počela da dobija smisao. Shvatili smo da postoji značajan segment klijenata koji žele da za malo novca budu životno osigurani i to na način koji njima odgovara.
Mesečna premija u vrednosti jedne kafe u kafiću
Da li ste znali da se na tržištu životnog osiguranja pojavio potpuno novi paket životnog osiguranja koji donosi brojne koristi i koji može svako da priušti?
Moja sigurnost je proizvod koji ima cenu mesečne premije u vrednosti jedne kafe ili jednog kolača u kafiću.
Međutim, niska cena ne znači i loš kvalitet, jer za najpovoljniju premiju na tržištu životnog osiguranja, polisa pruža sledeća pokrića i pogodnosti:
– besplatan pregled fizijatra i popust od 30% na sve terapije u Fizio centru,
– uslugu Doktor na telefonu 24/7 za savete lekara,
– ukoliko se desi lom kostiju, samo na osnovu potvrde lekara, naše osiguranje isplaćuje dve osigurane sume na račun osiguranika: 85.000 dinara za privremenu sprečenost usled loma kostiju i 15.000 dinara za troškove rehabilitacije.
To je ukupno 100.000 dinara za cenu premije u visini cene jedne kafe!
Ovaj novac možete da iskoristite kako god želite jer se novac uplaćuje direktno na vaš račun.
Takođe, ukoliko se desi smrt osiguranika iz bilo kog razloga, korisnici po polisi dobijaju osiguranu sumu u iznosu od 100.000 dinara.
Uvek ste se pitali kako da preuzmete budućnost u svoje ruke? Jednostavno je. Potrebno je samo da odgovorite na nekoliko pitanja. Mi smo tu da pomognemo i nađemo najbolje rešenje koje donosi najviše koristi vama i vašoj porodici.
Da bismo za Vas osigurali bolje korisničko iskustvo, prikazivanja personalizovanog sadržaja, prikazivanja relevantnih reklamnih ponuda i druge funkcionalnosti, na ovom sajtu koristimo kolačiće.