Keš krediti - pogledajte ponudu!
Ispunite svoje kratkoročne ili dugoročne ciljeve uz naše keš kredite. Brzo i jednostavno dođite do željene sume novca, pogledajte našu ponudu.
SAZNAJ VIŠENajlakša je stvar zatražiti kredit, a najveći je izazov koja je realna potreba. Dejan Vučinić, izvršni direktor direkcije mreže OTP banke savetuje vas kako da načinite najbolji izbor po vašoj meri.
Dok sam pre petnaestak godina radio kao lični bankar, došao je čovek i tražio keš kredit na 200.000 dinara. Na moje pitanje za šta mu je potreban novac odgovorio je – treba mi 200.000, dajte mi kalkulaciju.
Uradio sam kalkulaciju na iznos koji je želeo, međutim, u toku razgovora pitao sam klijenta da li ima nešto novo kod njega, s obzirom na to da ga nismo videli nekoliko meseci, on mi je uzvratio : “ma ne, sve je standardno, nego hoću deci da kupim veliki televizor”.
Tek tada sam shvatio pravu namenu kredita – pa što ne rekoste odmah?!
U to vreme taj televizor je koštao do 50.000 dinara i, kako smo u ponudi imali i subvencionisane potrošačke kredite sa značajno nižom kamatom, klijentu je odobren taj tip kredita. Rezultat – klijent se nije prezadužio, kao što je mislio u prvom momentu i otišao je zadovoljan, ispunio je svoju potrebu i bez maksimalnog zaduženja.
Najlakša je stvar zatražiti kredit, a najveći je izazov odrediti koja je realna potreba klijenta. To malo menja ulogu i odnos bankari – klijenti. Mi kao institucija želimo da dugoročno sarađujemo sa našim klijentima, da nas oni shvate i prihvate kao dugoročne partnere, a ne nekoga sa kojim će završiti jedan posao i tu će biti kraj priče.
Potpuno smo svesni da je, kao i u životu, za svaki dugoročan odnos potrebno vreme u kome će druga ili treća strana steći poverenje, shvatiti vas i razumeti da vi ne razmišljate samo o tom jednom poslu i ne posmatrate čoveka kroz cifre, već kao ličnost.
Zašto kao ličnost? Jer svaka ličnost ima emociju. Čovek koji dođe u banku, on ima određeni izazov, koji bankar treba da mu reši. Ukoliko je došao da kupi televizor i vi mu nudite keš kredit na 200.000 dinara, a televizor je 50.000, vi ne razmišljate kao neko ko vodi računa o njegovoj ličnosti i njemu kao osobi.
Potpuno je druga situacija ako u kreiranju prave ponude razmislite: da li je to kredit na 12 meseci u odnosu na njegovu kreditnu sposobnost, porodičnu situaciju i postojeća ili buduća zaduženja, uzevši u obzir i da li on ima dvoje dece koja idu u školu, pa im je potrebno nešto dodatno.
Klijentima uvek savetujemo: nemojte da se zadužite više od onoga što vam realno treba i činite to u valutama u kojima primate zaradu, jer tako nemate valutni rizik.
Koliko god vam delovalo povoljno, koliko god bile nikad niže kamatne stope na dinare, nemojte da uzimate dodatni novac ukoliko ne znate realno šta ćete s njim. Novac se vrlo brzo potroši, a svakog meseca vas čeka rata koju treba da izmirite.
Jasno nam je da je novac vrlo intimna stvar, ali uvek kroz strpljiv razgovor pokušamo da saznamo ko je ta osoba koja sedi preko puta nas, student, zaposleni, penzioner… kakva je njegova životna slika i kako da zadovoljimo njegovu realnu potrebu. Upravo zato nam je bitno da dobijemo iskrene odgovore na pitanja, kako bismo shodno potrebi klijenta odgovorili na pravi način. Nije nam cilj da plasiramo novac koji će čoveka zadužiti, možda čak i prezadužiti, i da ga time onemogućimo da u nekim sledećim situacijama zadovolji svoje životne potrebe.
Takođe, uvek pokušavamo da jednostavnim rečnikom, ne komplikovanim ekonomskim terminima, pojasnimo klijentima kakav je proces, šta je njima od dokumentacije potrebno da bi ušli u kredit i da se posavetuju sa porodicom da li je to pravi izbor.
Sećate li se kampanje “Iskreno” od pre nekoliko godina? Jedan od slogana je bio „Kada potpišemo, ne menjamo“. Po tome je ova institucija postala poznata – nemamo sitna slova. Klijenti treba da znaju svaki korak koji ih čeka u procesu sa bankom, jer to je nešto što gradi poverenje.
Nastojimo da kažemo ljudima da novac uzimaju ili ulaze u zaduženje kada postoji stvarno konkretna namena koja će im promeniti život. Realna potreba je: treba nam kredit za kupovinu kola koja će, sem što će nam koristiti za luksuz, koristiti i da unapredimo svoj privatni biznis, jer ćemo njima nešto dodatno da zaradimo.
Naravno da imate ljude koji će promeniti belu tehniku u kući. Da li je to realna potreba? Može da bude, ali i ne mora. Nekome je to stvar prestiža, a nekome je realna potreba jer znate… kućni aparati ne traje više 20 godina kao što su nekada.
Tu su i renoviranje ili opremanje doma, kupovina ogreva ili školske opreme, finansiranje troškova venčanja, ili neka druga značajnija ulaganja kao što je planiranje putovanja, kupovina vikendice, placa.
Takođe, keš kredit može da pomogne da konsolidujete svoju finansijsku situaciju i napravite plan kućnog budžeta, a dodatno olakšava što je isplata u jednom danu.
Trenutno je u ponudi keš kredita, specijalna akcija koja važi do 30. juna i namenjena je klijentima koji prebace svoj tekući račun i prenesu zaradu u našu banku.
Naravno, keš kredit je individualna stvar i mi ne možemo da donesemo odluku umesto klijenta, ali smo uvek tu da mu izađemo u susret i napravimo najbolju ponudu prema njegovim potrebama.
Baš zato i negujemo instituciju ličnog bankara. Ukoliko vam je potrebna dodatna pomoć ili savet, a niste u mogućnosti da dođete do naše poslovnice ili vam je praktičnije, u našoj online ekspozituri u bilo kom trenutku možete da sami podnesete zahtev za odobrenje keš kredita.
Isto tako, ako vam je potrebna dodatna konsultacija svakog dana (od ponedeljka do petka od 8 časova do 22 časa, i vikendom od 10 do 19 časova) su vam naši bankari dostupni i za video poziv. Bez obzira što bankar nije fizički preko puta vas, ipak je u pitanju živa reč i najbrži način da dobijete stručni savet.
Ispunite svoje kratkoročne ili dugoročne ciljeve uz naše keš kredite. Brzo i jednostavno dođite do željene sume novca, pogledajte našu ponudu.
SAZNAJ VIŠE