Nova eBanking platforma
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠEKompanije i organizacije sa dugom tradicijom nisu konzervativne, one samo imaju dužu istoriju uspešnih inovacija od svih novih igrača na tržištu.
Konzervativne kompanije su one koje su izgubile svoje mesto u životima ljudi jer nisu umele da prepoznaju nove potrebe klijenata, niti da prilagode svoj način rada menjajućoj klimi poslovanja. I pored toga, njih danas možete da pronađete onlajn — nastavile su da žive u istorijskim pregledima na stranicama Vikipedije i u anegdotalnim opisima na specijalizovanim blogovima.
U najmanju ruku, konzervativnost vas može lišiti dobrih poslovnih prilika i za to postoji mnogo zanimljivih primera. Takva je i priča Stiva Voznijaka, koji je poznat po tome što je zajedno sa prijateljem Stivom Džobsom osnovao kompaniju Apple Inc. Naime, pre ulaska u preduzetničke vode Voznijak je u radio u kompaniji Hewlett Packard, a u slobodno vreme je ručno napravio svoj (kasnije čuveni) personalni mikrokompjuter. Verujući u perspektivu svog izuma, on je pet puta molio HP da počnu sa serijskom proizvodnjom njegovog kompjutera i svih pet puta je bio odbijen. Ubrzo potom je sa Džobsom proizveo prvu seriju sopstvenog kućnog računara, poznatog kao Apple I. Naravno, izvanredna istorija HP-a pokazuje da itekako umeju da uče iz propusta u prošlosti.
https://www.youtube.com/watch?v=UMRmG72LBU8
Svaki korisnik koga su konzervativne kompanije izgubile, bio je dobitak za njihovog fleksibilnijeg konkurenta ili za nekog od novih igrača na tržištu. A novih brendova uvek ima i njihova ponuda često može da izgleda savremenije od ostalih. Međutim, iako novi brend donosi sa sobom atraktivnost, on nije u poziciji da obeća dugoročnu postojanost i stabilnost.
Tako su, na primer, krajem devedesetih u naletu entuzijazma nastali i ubrzo nestali mnogi skupi eksperimenti koji su nudili revoluciju u onlajn plaćanju, kao što su pionirski CyberCash, BillPoint (eBay), PayDirect (Yahoo), ili BidPay. Ko je tada smeo da se kladi da će njihov slabiji konkurent Confinity napraviti uslugu PayPall koja će postati zlatni standard onlajn plaćanja?
Dakle, ono što novi brendovi nemaju je tradicija na koju mogu da se oslone, a ono što kozervativnim firmama nedostaje je smelost za inovacije.
Zato je potrebno da uvek imate u vidu trendove kretanja tržišta, da razgovarate sa preduzetnicima širom Srbije o tome šta njih pokreće i da gledate šta motiviše vaše timove da se uhvate u koštac sa smenom tehnologija i, prosto, otvore se za inovacije. Radite ovo dovoljno dugo i razvićete tradiciju inoviranja koju tržište neće moći da iznenadi.
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠE