Nova eBanking platforma
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠEKad se osvrnemo na prethodnu godinu verujem da smo svi saglasni da je bila vrlo izazovna za sve aktere privrede i ekonomije u Srbiji i u celom svetu. Suočili smo se sa energetskom krizom, izazvanu ratom u Ukrajini, što je uz pandemijsku krizu višestruko uticalo na poslovno okruženje. Uprkos tome, u OTP banci smo uspeli da ostvarimo rekordne poslovne rezultate, što je međunarodna stručna javnost i potvrdila Euromoney i The Banker nagradama za najbolju banku u Srbiji. Izuzetno sam ponosan kad kažem da je 2022. najuspešnija godina u istoriji poslovanja OTP grupe u Srbiji. To ujedno podrazumeva i odgovoran odnos prema prirodnim resursima i okruženju, jer održivo bankarstvo počiva na premisi da društveni i ekološki ciljevi moraju biti uključeni u kreiranje svih finansijskih politika i proizvoda.
“Zadovoljstvo klijenata je naš najvažniji prioritet, a kao pravi partner, planiramo da im u budućnosti budemo još snažnija podrška. Bićemo uz njih i uvek tražiti mogućnost da dovedemo najbolja rešenja iz regiona i sveta za njihove potrebe. Kako bismo ne samo reagovali na promene u navikama korisnika, već ih usmeravali ka novim i praktičnijim rešenjima, klijentima nove OTP banke na raspolaganju su brojni, najsavremeniji načini upravljanja ličnim finansijama”, ističe u razgovoru za Bizlife Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora OTP banke Srbija zadužen za poslove sa stanovništvom.
Marija Popović, članica Izvršnog odbora za poslove sa privredom OTP banke i predsednica Upravnog odbora OTP Leasing Srbija, u ekskluzivnom intervjuu za BIZLife otkriva kako smisao pronalazi u motivisanju svojih saradnika, ističući da poslovni napredak dolazi onda kada prihvatimo i zavolimo promene.
OTP banka u Srbiji ostvarila je u prvih šest meseci ove godine profit pre oporezivanja u iznosu od 66 miliona evra, uz povraćaj na kapital od skoro 14 odsto. Kako je za Bloomberg Adriju ekskluzivno potvrdio predsednik Izvršnog odbora Predrag Mihajlović, profitabilnost banke koja je u poslednje četiri godine izvršila dve akvizicije, za godinu je povećana za 95 odsto.
Srpsko tržište se sve više konsoliduje kada je reč o broju banaka, a u više navrata smo mogli da čujemo da je realnost da se svede na svega 10 do12 banaka. Poslednjih godina jedna od najaktivnijih banaka po pitanju akvizicija u regionu jeste OTP Grupa, koja je i u Srbiji ofanzivno krenula u osvajanje tržišta. Predrag Mihajlović, predsednik Izvršnog odbora & CEO OTP banke kaže u razgovoru za B&F da tržište u Srbiji jeste veoma zasićeno, te da je pet najvećih banaka povećalo svoje tržišno učešće sa 56.9% na skoro 60%.
Aktivnosti preuzimanja koje se odvijaju u regionu deo su prirodnog razvoja industrije, poslednja preuzimanja banaka komentariše Balazs Balogh, član upravnog odbora OTP Srbija, zadužen za upravljanje rizicima. Istovremeno, pominje neke od najnovijih akvizicija mađarske OTP grupe: akviziciju slovenačke Nove KBM i albanske Alfa banke i ulazak na uzbekistansko tržište. "OTP grupa je spremna da prouči potencijalne ciljeve preuzimanja na svim tržištima", odgovara sagovornik na pitanje kakvi su im planovi za preuzimanje. O planovima ne može konkretno da govori, ali podseća da žele da ostvare lidersku poziciju na većini tržišta na kojima posluju. Međutim, to se još nije dogodilo na svim tržištima na kojima su prisutni.
Verujem da banke već sada možemo posmatrati kao tehnološke kompanije koje pružaju finansijske proizvode i usluge korisnicima. Odavno smo iskoračili iz stereotipa da . . .
Aktivnosti preuzimanja koje se odvijaju u regionu deo su prirodnog razvoja industrije, poslednja preuzimanja banaka komentariše Balazs Balogh, član upravnog odbora OTP. . .
Srpsko tržište se sve više konsoliduje kada je reč o broju banaka, a u više navrata smo mogli da čujemo da je realnost da se svede na svega 10 do12 banaka. Poslednj. . .
U organizaciji BIZLife i agencije Kliping Beograd održan je CSR kolegijum na kome je učestvovala naša Milena Mićanović, direktorka za komunikacije i odnose sa javno. . .
Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora zadužen za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala govorio je za Mark Club o bankarstvu sa društvenim uticajem. Ceo intervju mo. . .
Koliko je marketing odeljenje bitno za svaku uspešnu kompaniju govorio je naš Ljubiša Egelja, direktor Odeljenja za marketing, za specijalnu rubriku magazina Advertise. . .
Angažovanje mladih, sa malo iskustva ili gotovo bez njega, ulaganje u njihov razvoj i usmeravanje u skladu sa strateškim ciljevima kompanije je put koji biramo u potraz. . .
Poslednjih deceniju možda jedna od najučestalijih HR tema je generacija Z i ljudski kapital koji dolazi na tržište radne snage. Mnoga istraživanja su pokušala da na. . .
„Često se vodim idejom da ne postoje želje, samo ciljevi. Bitno je preuzeti akciju i ostati dosledan.“ Izjavio je Daniel Jahić, Team leader for IT project managem. . .
Višemesečna borba sa pandemijom virusa Covid-19 naterala nas je da prilagodimo poslovne i privatne aktivnosti novonastalom okruženju. Prihvatanje novih navika i metoda. . .
Razvoj digitalnih servisa sa sobom donosi neverovatne prednosti, poput mogućnosti da za veoma kratak rok dobijete keš kredit, da poručite i platite hranu koja vam u ro. . .
Odgovor je jednostavan, imaju zajedničke korisnike usluga. Kao jednom od njih, pomogla mi je nova funkcionalnost OTP Banke - P2P slanje novca. Kako?
Potpuno novi izgled e-banking platforme olakšava vam korišćenje naših online usluga. Moderan i jednostavan dizajn i unapređene funkcionalnosti prilagođeni su vašim potrebama i pružaju jedinstveno online iskustvo.
SAZNAJ VIŠE