Etički kodeks
Etika
OTP banka Srbija a.d. Novi Sad (u daljem tekstu: OTP banka) je u potpunosti posvećena očuvanju svoje reputacije, integriteta i poslovanja u skladu sa zakonom, drugim propisima, dobrim poslovnim običajima i etičkim principima. Poslovne aktivnosti OTP banke su zasnovane na poštenom odnosu prema svim učesnicima na tržištu i naš poslovni uspeh zavisi od stabilnog i pouzdanog odnosa prema klijentima, drugim finansijskim institucijama i zaposlenima. U cilju promovisanja pravih vrednosti, tokom obavljanja svakodnevnih poslova u odnosu na kolege, poslovne partnere i druga zainteresovana lica, u skladu sa dobrom reputacijom OTP banke i njenom ulogom na tržištu, mi u OTP banci otvoreno diskutujemo i radimo na podizanju svesti o etičkim pitanjima. Naš zajednički interes je da se ohrabri dobrovoljno praćenje propisanog ponašanja i da se u što većoj meri prihvate etička pravila. U skladu sa tim, podstičemo da se svi uočeni etički prekršaji prijave kako bi se što pre otklonile nepravilnosti i istaklo ispravno ponašanje.
Etički prekršaj se može prijaviti Direkciji za kontrolu usklađenosti poslovanja na sledeći način:
- elektronskom poštom na etickapitanja@otpbanka.rs
- telefonom od 09 do 17h na broj 021 4894 906
- poštom na adresu Trg slobode 7, 21000 Novi Sad ili Bulevar Zorana Đinđića 48v, 11070 Novi Beograd
- Lično od 09h do 17h na adrese u Beogradu ili Novom Sadu uz prethodnu najavu na etickapitanja@otpbanka.rs ili 021/4894 906
Podnosilac prijave može i anonimno da prijavi etički prekršaj.
Etičke prijave i prijave uzbunjivanja na nivou OTP grupe pupuni ovde.
Preuzmite
Mapa ekspozitura
Pronađite ekspozituru