Operativno spajanje bivše SKB i Nove KBM banke takođe uspešno sprovedeno: Klijenti OTP banke sada imaju najpristupačnije usluge u Sloveniji
Ljubljana, 2. septembar, 2024 – Nova KBM d.d i SKB d.d. takođe su uspešno okončale operativni postupak spajanja. Bilans stanja nove zajedničke banke OTP banka d.d. iznosi oko 15 milijardi evra. Jedno od najvećih spajanja u bankarskom sektoru Slovenije obezbediće jaku banku sa snažnom osnovom i strategijom usmerenom na razvoj. Nakon uspešno okončane migracije informacionih sistema, bankovni računi bivših klijenata SKB banke uspešno su prebačeni u informacioni sistem OTP banke. Sa više od 900 bankarskih lokacija, OTP banka biće najpristupačnija banka u Sloveniji u budućnosti, a njeni klijenti mogu da pristupe i višestrukim nagrađivanim uslugama onlajn i mobilnog bankarstva.
Pripreme za operativno spajanje Nove KBM i SKB banke trajale su duže od 18 meseci. Migracija informacionih sistema odigrala se bez teškoća i u predviđenim rokovima. Klijenti OTP banke će ovim moći nesmetano da pristupe jedinstvenim kanalima digitalnog bankarstva i ekspoziturama i da koriste usluge na svim ostalim bankarskim mestima. S obzirom na to da digitalni kanali predstavljaju novinu za bivše klijente SKB banke, u slučaju potrebe mogu se obratiti Kontakt centru OTP banke.
Sándor Csányi, predsednik i generalni direktor OTP Banke je naveo: „To što smo postali jedan od dominantnih igrača u Sloveniji je jedan najvažnijih događaja u istoriji OTP grupe, a od sada će naša integrisana banka nastaviti da opslužuje svoje klijente pod imenom OTP banka. Matična OTP banka posluje već 75 godina, a već skoro 30 godina se kao listirana kompanija uspešno takmiči sa velikim evropskim bankama u regionu Centralne i Istočne Evrope.
Slovenačka OTP banka postala je jedna od najvećih i najuspešnijih članica međunarodne i veoma ambiciozne bankarske grupacije i važan deo naših budućih planova da u narednim decenijama postanemo vodeća banka na svim našim tržištima. Zahvaljujem se svojim kolegama što su pripremili ovu uspešnu integraciju kao i našim sadašnjim i budućim klijentima na poverenju u OTP banku.”
John Denhof, predsednik Upravnog odbora OTP banke:
„Izuzetno smo ponosni što smo uz snažnu podršku matične OTP Grupe uspešno okončali ovaj ključni korak u integraciji dve velike banke i njihovih timova, spajajući ih u snažnu univerzalnu banku sa sveobuhvatnim spektrom modernih i kvalitetnih finansijskih proizvoda i usluga po meri klijenata. Sada smo spremni da dalje sprovodimo našu viziju: da postanemo najbolja banka u Sloveniji, uz dalje jačanje pozicije OTP Grupe u Sloveniji i širem regionu. Kombinujući najbolje karakteristike Nove KBM i SKB banke, želeli smo da obezbedimo da usluge sada spojene banke budu još praktičnije i da neprekidno ostvarujemo jednu od naših ključnih vrednosti: izuzetnost za klijente. Iz toga razloga ćemo i u budućnosti nastaviti da ulažemo u vrhunske digitalne kanale i usluge. Našim klijentima bih želeo da zahvalim na njihovoj lojalnosti i poverenju. Istovremeno, želim da zahvalim i mojim kolegama, koji su pokazali izuzetnu posvećenost i uložile izuzetne napore u ostvarivanju ovog važnog cilja. Pored činjenice da želimo da postanemo vodeća slovenačka banka, nastavićemo da unapređujemo timski rad i meritokratiju, istovremeno omogućavajući profesionalni razvoj i obuku našim zaposlenima. Nastojaćemo da budemo jedan od najpoželjnijih poslodavaca u finansijskom sektoru zemlje“.
Najpristupačnija banka
Klijenti će od sada imati pristup najvećoj fizičkog mreži bankarskih lokacija, koja obuhvata 900 ekspozitura, bankomata i poštanskih ispostava širom Slovenije. Bivši klijenti KBM Nove sada mogu svoje poslove da obavljaju i u ekspoziturama bivše SKB banke, i obrnuto. Za bivše klijente Nove KBM ovo predstavlja povećanje od 6% broja bankarskih lokacija koje im stoje na raspolaganju u odnosu na početak 2024. godine, dok je za klijente bivše SKB banke ovo povećanje od 600%. Osim toga, od početka godine klijenti obe banke su u mogućnosti da besplatno podižu gotovinu Visa debitnom karticom na više od 4.000 bankomata većine članica OTP grupe, kako u Sloveniji, tako i u inostranstvu.
Najmoderniji digitalni kanali i unapređeno korisničko iskustvo
Korisnici nekadašnje onlajn i mobilne banke SKB banke sada mogu da koriste višestruko nagrađivane digitalne banke Bank@Net i mBank@Net. Pored toga, klijenti sada mogu da koriste niz automatizovanih usluga koje pruža vrhunski kontakt centar OTP banke. Stoga, za najpopularnije proizvode banke kao što su Paket Komplet ili Kredit Naprej dovoljan je samo jedan telefonski poziv, a zaključenje posla je takođe u potpunosti omogućeno putem digitalnih kanala. Flik usluge pružaju se klijentima OTP banke putem mDenarnice, a banka omogućava i beskontaktno plaćanje putem Google Play i Apple Pay aplikacija.
Za vas, predstavnike medija, pripremili smo korisne sadržaje, fotografije i video zapise, koji vam stoje na raspolaganju u medijskim objavama OTP Banke. Pogledajte ih u media centru.
Za više informacija: pr@otpbanka.si
Pogledati takođe: otpbanka.si
Mapa ekspozitura
Pronađite ekspozituru