Mere zaštite klijenata pogođenih online prevarom
Od velike je važnosti da znate da smo na osnovu uloženih reklamacija klijenata (korisnika kartica), identifikovali prevaru koja se pojavljuje u vidu reklame na društvenoj mreži Facebook o mogućnosti kupovine električnog trotineta za iznos od 2 EUR.
Kako izgleda prevara?
Prevara koju su naši klijenti prijavili odvija se putem društvene mreže Facebook, i to putem reklame za trotinet po ceni od 2EUR kada se tokom obavljenja kupovine na navedenom sajtu klijenti navode da neprimetno prihvate izvesnu „članarinu“ koja u danima koji slede počinje da im skida novac sa računa u različitim transakcijama.
Kako ćemo da zaštitimo klijente?
Za sve klijente kod kojih uočimo sumnjivu transakciju u iznosu od 2EUR, kao meru zaštitu od daljih pronevera računa, OTP banka će blokirati karticu klijenata i to za sva plaćanja na inostranim sajtovima. Blokada kartica se ne odnosi na zvanična internet prodajna mesta u Srbiji (registrovane sajtove), POS terminale i bankomate u zemlji i inostranstvu.
Šta da radite ako vam se ovo desilo?
Ukoliko se prepoznate u opisanoj prevari, a niste dobili sms poruku od OTP banke, molimo vas da bez odlaganja pozovete naš Kontakt centar u slučaju da vam je neophodno plaćanje putem interneta i to pozivom na brojeve telefona: 011/30 11 552 i 021/ 421 077.
Mapa ekspozitura
Pronađite ekspozituru