Banka izdaje karticu u fizičkom i/ili digitalnom formatu. Korisnik ima mogućnost da karticu u fizičkom formatu prenese, aktivira i koristi i u digitalnom formatu, u zavisnosti od funkcionalnosti same kartice, i to u servise u okviru Usluge elektronskog bankarstva, tako i u druge aplikacije koje tu mogućnost pružaju, saglasno propisima.
Usluga omogućava korisnicima kartica da dodaju karticu u Wallet aplikaciju i upravljaju tokenom. Token se kreira kada se kartica registruje u Wallet aplikaciji i omogućava, nakon što sačuva karticu u Wallet aplikaciji, da izvrši bezbedno plaćanje u prodavnicama, u aplikacijama i na web-lokacijama koje podržavaju prihvatanje kartice/Wallet.
Karticu u digitalnom formatu korisnik ima mogućnost da, u zavisnosti od funkcionalnosti same kartice, aktivira i koristi u drugim aplikacijama koje tu mogućnost pružaju.
Dodavanje kartice u Wallet aplikaciju može zahtevati otkrivanje dodatnih podataka (sigurnosnih elemenata) o kartici: ceo broj kartice, datum isteka kartice, CVV2/CVC kod.
Transakcija može biti izvršena putem NFC tehnologije prinošenjem uređaja u kome je instaliran wallet POS uređaju i ukoliko je neophodno korisnik se autentifikuje (potvrđuje transakciju) unošenjem PIN-a na telefonu ili POS terminalu, biometrijom na telefonu ili jednokratnom lozinkom dobijenom putem SMS poruke za online kupovine.
Ukoliko je u Wallet aplikaciji registrovano više od jedne kartice, korisnik može odabrati karticu sa kojom namerava da izvrši transakciju pre samog izvršenja transakcije.
Uslovi poslovanja sa karticama su opisani Opštim uslovima pružanja platnih usluga koji se primenjuju u odnosima sa fizičkim licima i sa kojim je korisnik saglasan potpisivanjem ugovora.