0800 23 23 22

Plati lako telefonom uz Apple Pay

Biramo bezbedniji, beskontaktni način plaćanja

Apple Pay omogućava bezbednije, sigurnije i lako beskontaktno plaćanje Mastercard i Visa platnim karticama OTP banke.

Uz Apple Pay možete uživati sve prednosti plaćanja karticom na svom iPhone, Apple Watch, iPad.

 

Pitanja i odgovori

Koji su preduslovi za korišćenje Apple Pay usluge?

Potrebno je da:

  • imate aktivnu Mastercard ili Visa debitnu karticu OTP banke
  • koristite iPhone sa iOS vezijom 8.1 ili višom
  • imate svoj nalog na iCloud-u
  • svoj nalog na App Store-u i iTunes-u podesite na region Srbija
  • aktivirate potvrdu identiteta putem Touch ID ili Face ID opcije na svom iPhone-u

Na kojim uređajima mogu da koristim Apple Pay?

Apple Pay možete koristiti za plaćanja na fizičkim prodajnim mestima na mobilnom uređaju koji koristi NFC tehnologiju sa iOS operativnim sistemom 8.1 ili novijim, što uključuje sledeće uređaje:

  • iPhone SE, iPhone 6 i svi noviji modeli
  • Apple Watch 1 i svi noviji modeli

Takođe, moguće je plaćati onlajn u pretraživaču Safari i unutar aplikacija koje podržavaju Apple Pay i to na sledećim uređajima:

  • iPad modeli koji imaju Touch ID senzor — iPad Air 2, iPad Mini 3, iPad Pro i svi noviji modeli
  • Svi modeli Mac računara koji imaju Touch Bar sa Touch ID senzorom
  • Mac računari proizvedeni 2012. godine ili noviji, u nedostatku Touch ID-ja koriste se u kombinaciji sa iPhone-om ili Apple Watch-om

Koja bezbednosna podešavanja su potrebna za korišćenje Apple Pay usluge?

Za aktiviranje Apple Pay usluge, neophodno je da u podešavanjima svog uređaja omogućite Touch ID opciju za otključavanja iPhone-a putem otiska prsta, ili Face ID opciju za otključavanje uređaja skeniranjem lica.
Apple Pay uslugu nije moguće aktivirati ako na iPhone-u nije postavljeno sigurnosno podešavanje za otključavanje uređaja putem opcija Touch ID ili Face ID.

Koje kartice mogu da registrujem na Apple Pay?

Kao klijent OTP banke, za plaćanje putem Apple Pay usluge možete registrovati  Mastercard debitne kartice i to:

  • Mastercard Platinum
  • Mastercard Gold
  • Mastercard Standard
  • Mastercard Fluo

Visa debitne i kreditne kartice:

  • Visa Gold Olimpijska kreditna i debitna kartica
  • Visa Infinite debitna kartica
  • Visa Business

Kako da registrujem karticu na iPhone i Apple Watch uređaju?

iPhone:

  • Otvorite OTP m-bank aplikaciju
  • Idite na sekciju gde su vaše kartice
  • Odaberite željenu karticu i pritisnite dugme Add to Apple wallet

ili

  • Otvorite Wallet aplikaciju na svom iPhone-u i pritisnite znak “+”
  • Postavite svoju Mastercard ili Visa karticu ispred kamere telefona da bi njeni podaci bili skenirani, ili podatke unesite manuelno
  • Unesite sigurnosni kod sa poleđine platne kartice
  • Prihvatite Uslove korišćenja i potvrdite svoj broj telefona na koji ćete dobiti SMS sa jednokratnom porukom za aktivaciju usluge
  • Unesite šifru koji ste dobili SMS porukom od Banke i možete da počnete sa korišćenjem Apple Pay usluge

Apple Watch:

  • Otvorite Watch aplikaciju na svom iPhone-u
  • Otvorite „Wallet & Apple Pay“, a nakon toga odaberite opciju za dodavanje platne kartice
  • Ukoliko već imate registrovanu karticu u Wallet aplikaciji na svom iPhone-u onda je dovoljno da unesete sigurnosni kod sa poleđine kartice da biste je registrovali i na Apple Watch-u
  • Ukoliko želite da dodate novu karticu koja prethodno nije registrovana na telefonu, onda odaberite opciju za dodavanje nove kartice na Apple Watch-u i koristite svoj iPhone za skeniranje podataka sa kartice, unesite sigurnosni kod sa poleđine kartice, prihvatite Uslove korišćenja, potvrdite svoj broj telefona i unesite šifru koju dobijete u SMS poruci od Banke

Pogledajte video sa uputstvom za dodavanje platne kartice u Wallet aplikaciju na iPhone-u: https://www.youtube.com/watch?v=rZbyRQ20ZSk

Da li mogu koristiti više kartica na jednom Apple uređaju?

Da, možete registrovati maksimalno 12 Mastercard ili Visa kartica na iPhone 8 ili novijem telefonu, odnosno na Apple Watch 3 ili novijem satu, a maksimalno 8 Mastercard ili Visa kartica na starijim podržanim uređajima.

Da li istu karticu mogu registrovati na više Apple uređaja?

Da, možete registrovati istu karticu na maksimalno devet Apple uređaja.

Kako da plaćam iPhone-om i Apple Watch-om?

Plaćanje na prodajnom mestu uz Touch ID

Ukoliko koristite Touch ID, odnosno otisak prsta za potvrdu plaćanja, samo prislonite iPhone na beskontaktni POS aparat dok istovremeno držite prst na čitaču otiska prsta na svom iPhone-u.

Pogledajte video uputstvo za plaćanje uz Touch ID na iPhone-u: https://youtu.be/35mdHemHWZk

Plaćanje na prodajnom mestu uz Face ID

Da biste plaćanje potvrdili uz Face ID, odnosno skeniranjem lica, pritisnite dugme sa desne strane iPhone-a dva puta, pogledajte u ekran telefona i zatim prislonite svoj iPhone na beskontaktni POS aparat.

Pogledajte video uputstvo za plaćanje uz Face ID na iPhone-u: https://www.youtube.com/watch?v=eHoINVFTEME

Plaćanje na prodajnom mestu uz Apple Watch

Pritisnite dugme sa desne strane Apple Watcha dva puta i potom prislonite uređaj na POS aparat.

Da li dobijam obaveštenje o obavljenom plaćanju Apple Pay opcijom?

Da, dobićete notifikaciju i u slučaju uspešne i u slučaju neuspešne transakcije.

Da li mogu da pristupim istoriji plaćanja u iPhone-u?

Da, u Wallet aplikaciji su prikazane poslednje transakcije koje ste obavili svojim iPhone-om.

Kako mogu da uklonim svoju karticu ili da deaktiviram Apple Pay?

Dovoljno je da u Wallet aplikaciji svog iPhone ili Apple Watch uređaja odaberete datu karticu i označite opciju za njeno uklanjanje.

Kada uklonite sve kartice iz aplikacije, Apple Pay više nije aktivan na tom uređaju.

Datu karticu morate ukloniti pojedinačno sa svakog uređaja na kome je ona registrovana.

Uklonjenu Mastercard ili Visa karticu možete kasnije ponovo registrovati u Wallet aplikaciji i time automatski reaktivirate plaćanje Apple Pay opcijom na tom uređaju.

Da li uklanjanje kartice na iPhone-u utiče na karticu na povezanom/uparenom Apple Watch-u?

Ne, registracija kartice na oba uređaja se tretira kao zaseban token, pa je potrebno uklanjanje tokena (kartice) sa svakog povezanog/uparenog uređaja ponaosob.

Ukoliko Apple Watch više nije povezan/uparen sa iPhone-om, da li će se automatski ukloniti kartica sa sata?

Da, token (kartica) će se automatski ukloniti sa Apple Watch-a ukoliko više nije povezan sa iPhone-om putrm kojeg je registrovana.

Šta se dešava u slučaju gubitka ili krađe iPhone-a?

Možete suspendovati ili izbrisati token (karticu) putem svog iCloud naloga, ili možete podneti zahtev Kontakt centru OTP banke za suspenziju ili brisanje tokena (kartice).

U slučaju da ponovo pronađete nestali uređaj, naknadno možete reaktivirati suspendovani token (karticu), ili ponovo dodati token (karticu) koja je izbrisana.

Da li postoji dodatna naknada za korišćenje Apple Pay usluge?

Korišćenje Apple Pay usluge je besplatno i nema dodatnih troškova.

Da li imate dodatnih pitanja?

Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja ili nedoumica, naši iskusni bankari vam stoje na raspolaganju.


    0/36


    0/36


    Vidi pravila

    Uslovi korišćenja Apple Pay usluge

    Banka izdaje karticu u fizičkom i/ili digitalnom formatu. Korisnik ima mogućnost da karticu u fizičkom formatu prenese, aktivira i koristi i u digitalnom formatu, u zavisnosti od funkcionalnosti same kartice, i to u servise u okviru Usluge elektronskog bankarstva, tako i u druge aplikacije koje tu mogućnost pružaju, saglasno propisima.

    Usluga omogućava korisnicima kartica da dodaju karticu u Wallet aplikaciju i upravljaju tokenom. Token se kreira kada se kartica registruje u Wallet aplikaciji i omogućava, nakon što sačuva karticu u Wallet aplikaciji, da izvrši bezbedno plaćanje u prodavnicama, u aplikacijama i na web-lokacijama koje podržavaju prihvatanje kartice/Wallet.

    Karticu u digitalnom formatu korisnik ima mogućnost da, u zavisnosti od funkcionalnosti same kartice, aktivira i koristi u drugim aplikacijama koje tu mogućnost pružaju.

    Dodavanje kartice u Wallet aplikaciju može zahtevati otkrivanje dodatnih podataka (sigurnosnih elemenata) o kartici: ceo broj kartice, datum isteka kartice, CVV2/CVC kod.

    Transakcija može biti izvršena putem NFC tehnologije prinošenjem uređaja u kome je instaliran wallet POS uređaju i ukoliko je neophodno korisnik se autentifikuje (potvrđuje transakciju) unošenjem PIN-a na telefonu ili POS terminalu, biometrijom na telefonu ili jednokratnom lozinkom dobijenom putem SMS poruke za online kupovine.

    Ukoliko je u Wallet aplikaciji registrovano više od jedne kartice, korisnik može odabrati karticu sa kojom namerava da izvrši transakciju pre samog izvršenja transakcije.

    Uslovi poslovanja sa karticama su opisani Opštim uslovima pružanja platnih usluga koji se primenjuju u odnosima sa fizičkim licima i sa kojim je korisnik saglasan potpisivanjem ugovora.

    Mapa ekspozitura

    Pronađite ekspozituru

    Online ekspozitura

    Tim stručnih online bankara radi za vas svakog radnog dana od 08:00 do 18:00 časova i subotom od 09:00 do 13:00

    Saznaj više
    Vrati se gore